Меню сайта

Инфоблок


dizlion
354568532
276471431

(044) 360-34-87

(066) 510-24-96
(066) 510-24-27

Написать нам письмо

Статистика








Яндекс цитирования

Украинский портАл
Главная» Креативна концепція для бренду «Автоплан» | Вернутся в портфолио|
Креативна концепція для бренду «Автоплан»
Креативная концепция для бренда "Автоплан"Студією дизайну "Диз'Lion" було розроблено концепцію рекламної листівки для бренду "Автоплан".

Завдання полягало у створенні концепції з дотриманням корпоративного стилю бренду, яка би своїм креативним рішенням привернула увагу цільової аудиторії.

Ідея, представлена нами, може бути використана при дизайні будь-якої поліграфічної продукції компанії.

З урахуванням того, що основною цільовою аудиторією "Автоплану" є люди, які мріють про власне авто, але не можуть собі його дозволити, ми пропонували використати простий, зрозумілий та читабельний об’єкт – ключ.

Ключ від власного авто – саме так починається автомобільне життя, цей ключ мріють тримати у руці, бо він є уособленням автоволодіння.

Тому ми запропонували на білому, не заповненому графічними елементами фоні розмістити ключ запалення. Найкращим варіантом сильного рекламного ходу буде розміщення справжньої заготовки ключа запалення, яка буде кріпитися безпосередньо до листа. Таких хід безсумнівно приверне увагу кожного, до кого у руки потрапить флаер.

Умови, розписані внизу листа, лише підкріплюють впевненість людини у тому, що компанія справді надійна, а її послуги – зручні.

Також можливі інші модифікації текстового та допоміжного графічного наповнення в рамках загальної ідеї та композиції, сконцентрованої навколо центрального найактивнішого елементу – ключа від авто.

Варіант концепції рекламної листівки для бренду "Автоплан"

Вариант концепции рекламной листовки для бренда "Автоплан"
Категория: Графический дизайн |




Електронка: dizlion@ukr.net | © 2006-2008 дизайн-студия "ДизLion" | Сайт управляется системой uCoz | Адрес и телефоны